סמדר עמבר

גרפולוגית ומאמנת אישית

כתבו לי

מאמרים נוספים

החלפתי כבר שלוש מזכירות….

"החלפתי כבר שלוש מזכירות וזה עדיין לא זה, נראה לי שאני עובד אצל המזכירה ולא היא אצלי אבל אין לי כח עוד פעם להתחיל לחפש, עוד פעם ללמד מחדש ומי יודע מה יבוא בפעם הבאה".

את המונולוג הזה שמעתי מלקוח פוטנציאלי, משרד רו"ח,  שפניתי אליו להציע לו את שרותי.

קצת חפרתי והבנתי שבעל העסק הזה חיפש עובדת לבד, ראיין אותה לבד והחליט מהתרשמות אישית לקחת את העובדת.

כמי שעסקה בגיוסים, לתחושת בטן, להתרשמות בהחלט יש מקום בתהליך הגיוס אבל אי אפשר לבנות רק על התרשמות, בוודאי אם המראיין אינו מראיין מקצועי.

גם מראיינים מקצועיים לא יכולים לעלות על דברים מסוימים בראיונות פרונטליים ולכן רצוי להשתמש בכלים אבחוניים שנותנים עוד מיידע על המועמד ומצמצמים את מידת חוסר הוודאות בבחירת המועמדים. השקעה קטנה של כסף חוסכת הרבה מאוד כאב ראש וגם הרבה מאוד כסף. חשוב להבין שהשמה כושלת משמעותה הפסד כספי ישיר ועקיף.

נעים מאוד, שמי סמדר ואני עוסקת באבחון מועמדים לעבודה. אני עוזרת לכם להשלים את הפאזל, להבין יותר לעומק מי המועמד שעומד מולכם. האבחונים שלי עונים על נושאים חשובים כמו יושר ואמינות, מוטיבציה, יכולת למידה, יציבות תעסוקתית ועוד אינפורמציה רבה וחשובה שלא ניתן לעלות עליה בראיון רגיל. בנוסף למיידע, האבחון נותן טיפים לניהול נכון של המועמד ולהתמודדות עם נקודות חולשה שלו. תהליך האבחון קצר וקל לתפעול ולכן לא מעורר אנטגוניזם מצד המועמדים.

כמי שבאה עם ניסיון רב בתחום הגיוס אני מלווה את המנהל הישיר בתהליך הבחירה, בהתלבטות, במציאת פתרונות לגיוס הנכון ביותר עבורו.