מכירים את זה שתחושת חוסר צדק
מרגישה כמו כאב פיסי,
שהבטן מתהפכת בכעס, בזעם
על עוול שאתם חווים?
הסביבה אומרת לכם לקחת דברים בפרופורציות?
אומרים לכם שאתם מגזימים בתגובה שלכם?
יתכן שאתם מסתובבים עם הפרעת קשב.
אז למה לאנשים עם הפרעת קשב קשה להתמודד עם
חוסר צדק?
בהפרעת קשב המערכת הלימבית,
האחראית על רגשות, פועלת לעיתים
בעצמה גבוהה יותר ולכן התגובה
שלהם לחוסר צדק גבוהה יותר.
אחד המאפיינים של הפרעת קשב
הוא בגמישות מחשבתית.
אדם עם הפרעת קשב "ינעל" על האירוע
ויתקשה לשחרר ולהמשיך הלאה.
חווית חיים של חוסר צדק.
הם גדלים בצילה של ביקורת בלתי פוסקת,
על דברים שלא בשליטתם.
הם חשים שהם מתאמצים פי מאה מכל הסובבים אותם.
הניסיון המצטבר הזה יוצר הזדהות
עם הצד "החלש" בכל סיטואציה .
אנשי הקשב מאופיינים ברמות אמפטיה גבוהות.
הם מרגישים את הסבל של האחר בעצמות גבוהות
וזה דוחף אותם להילחם בעוולות.
מאבק למען צדק היא פעולה אקטיבית,
מעוררת, מאתגרת, מלאת עניין ומספקת דופמין.
בדיוק מה שמח של הפרעת קשב צריך.


