סמדר עמבר

גרפולוגית ומאמנת אישית

כתבו לי

מאמרים נוספים

אני והשרקנים שלי

אני והשרקנים שלי. מה הקשר לגרפולוגיה?
כן, כן, מגיע לי מזל טוב לרגל הרחבת המשפחה – אנחנו אמא, ילד ושני שרקנים, חץ וקשת (אנחנו יוצאים מנוקדת הנחה שמדובר בשני זכרים ומקווים לטוב).
אני שגדלתי בבית עירקי קלאסי מחזיקה בבית שרקנים!!!!! אם זה קרה גם שלום עולמי יכול להיות ובהחלט יש תקווה. הבטחתי לעצמי שחיות מחמד אצלי בבית זה נושא שיסתכם בדג באקווריום והנה אני מוצאת עצמי מלטפת שרקנים, הם מטיילים על הספה שלי, אני דואגת למלא להם מים ואוכל כשחסר, אשכרה אכפת לי מהשניים האלה. שלא תבינו לא נכון, אני רואה קקי קטן על הרצפה והלחץ דם עולה לי אבל הם עדיין אתנו ואני מצליחה לראות את החמודיות שלהם מבעד לשובל הקקי שהם משאירים. החיים עושים את שלהם, חוויות שאנחנו חווים, אנשים חדשים שנכנסים לחיינו, כל אלו משנים אותנו, במקרה שלי זה יונתן שניכנס לחיי והפך אותם על פיהם, זוג שרקנים חמודים זה רק סימבול לשינוי עמוק שעברתי.
מה הקשר בין זה לבין גרפולוגיה?
לא פעם שואלים אותי: איך אפשר לאבחן אישיות מכתב היד? הרי כתב היד שלי משתנה כל הזמן.
והתשובה שלי היא: נכון וטוב שכך, אנחנו כבני אדם משתנים ומתפתחים כל הזמן, אנחנו כבני ארבעים לא דומים למי שהיינו בגיל עשרים, בוודאי לא דומים למי שהיינו בגיל 10. נכון שישנם שינויים יותר רגעיים הקשורים למצבי רוח אבל גרפולוגים יודעים לעשות את ההבחנה בין שינויי עומק משמעותיים לבין שינויים רגעיים הקשורים למצב רוח.

מעניין איזה חיות עוד אמצא אצלי בבית בשנים הקרובות.